Garantie si service

GARANTIE SI SERVICE

Toate produsele comercializate de catre compania noastra beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare prevazute de ANPC si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

  • Produsele comercializate de Hitmag.ro beneficiaza de garantie legala de conformitate.
  • Garantia se acorda conform certificatului de garantie, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate in certificatul de garantie separat.
  • Produsele care urmeaza a fi reparate / schimbate / returnate in perioada de garantie se trimit la unul dintre punctele de lucru ale Vanzatorului, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor.. Expedierea produselor se face doar prin curier rapid si nu se accepta colete predate personal.
  • Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre Vanzator (pentru produsele ce se incadreaza in garantia producatorului).Trimiterea produselor defecte se face dupa anuntarea in realabil a unui reprezentant service, prin telefon sau email, specificand exact care este defectul constatat. Defectele vizibile se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin defect vizibil se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului in momentul recetionarii produsului.
  • In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei,sau defectarea produsului in urma folosirii lui fara a respecta cerintele din cartea tehnica a produsului, ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, cat si cele cu serviciul de curierat. Costul manoperei va fi calculat de noi in momentul receptiei reperelor pentru garantie in conformitate cu tarifele de service si nu poate fi mai mica de 10 EUR la cursul zilei
  • Vanzatorul este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespunzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate / vandute, montate gresit, s-a intervenit asupra lor prin modificarea circuitelor de legatura, au suferit imersii de lichide, modificarsocuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare. VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de CUMPARATOR a utilizat/ manevrat aparatul in mod necorespunzator. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.
  • Odata intrat in posesia noastra, produsul va fi verificat in service si se vor face toate demersurile pentru ca starea acestuia sa fie remediata atat timp cat produsul face obiectul garantiei.
  • Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, scoaterea din garantie, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii. Toate acestea se vor face in maxim 15 zile conform legilor in vigoare
  • Dupa readucerea produsului in stare de functionare, clientul este notificat, iar in termen de cel mult 48 de ore, produsul reparat va ajunge la client.Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.
  • Toate pachetele trimise la service sunt verificate in momentul primirii, in prezenta curierului. In cazul in care se constata lipsa produsului, pachetul este refuzat si returnat expeditorului.